donderdag 5 december 2013

Dag 9 Magic Kingdom

Vandaag staat Magic Kingdom op het programma, we stonden om 10 uur op de parkeerplaats en het was goed al goed druk al stonden we wel vooraan.


Dus we zijn lopend richting ingang gegaan, bijna bij de boot kwam ik er achter dat ik de entreekaartjes niet bij mijn had dus ik met Cynthia weer terug naar de auto om ze op te halen, gelukkig is het niet te ver drie kwartier later stapte we toch op de boot om naar de ingang te varen.








Het was druk in het park maar door een beetje slim met de fastpasses te rommelen hebben we toch bijna alle attracties kunnen doen plus de middagparade en de avondparade en Celebrate the Magic wat wel heel apart is en Wishes het vuurwerk.
Al met al een lange drukke, warme maar magische dag en morgen Epcot dus die wordt net zolang.

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dagen beleven jullie en die temperaturen, om jaloers op te worden. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen al die heerlijke zonnestralen, hmmm
    En dan ook nog door het prachtige Kingdom heen, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn de fijne dagen....zo krijg je wel waar voor je DIsneygeld! Maar het gaat geloof wel ten koste van het jacuzzigenot....keuzes..keuzes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker hoor zo'n dag park en met dat weer!! Geniet morgen van Epcot......ik zou graag met jullie ruilen :).

    BeantwoordenVerwijderen