dinsdag 26 november 2013

De reis

Vanmorgen om kwart voor zes in de auto bij mijn zwager gestapt die heeft zichzelf op geofferd om ons weg te brengen.
Net voor zeven aangekomen op Schiphol inchecken voor  Delta bij de KLM  met een mooie nieuwe Airbus naar Atlanta precies op tijd geland.
We hebben twee en half uur voor het overstappen  wat we makkelijk halen en stappen na wat gegeten te hebben weer in voor het laatste stukje naar Orlando.
Krijgen net voor het instappen krigen we een sms dat Richard en Heger aangekomen zijn in New York.


Aangekomen op Orlando de koffers gehaald en naar National ,ik had op iemand zijn blog (ta gerrit) gelezen dat hij problemen had gehad twee dagen eerder ,wat volgens hem door de Emeraldpas kwam dus die maar in mijn zak gehouden.
Dus zonder Emeraldpas naar de balie en vijf minuten later stonden we in de garage waar iemand ons gelijk mee nam naar een rijtje standaard Suv .
Stonden er zes, twee Captiva volgens mij is dat midsize en verder een Dodge en twee jeeps en een Chevrolet Equinox en die wilde ik al een poosje dus de keus was niet moeilijk.

Koffers erin Garmin aan en naar ons hotel vlak bij de Florida Mall.
Was maar een paar minuten rijden ingecheckt nog even gezeten en toen maar gaan slapen.
Ik schrijf dit om half vijf in de morgen want we zijn al klaar wakker .
Straks even ontbijten en dan richting Naples waar het vandaag nog knap warm is, er schijnt een koufront aan te komen en dat moet op thanksgiving aardig wat kou opleveren maar daarna gaat de temperatuur weer gestaag omhoog.

We schrijven dit overigens op de Ipad want ik heb problemen met de laptop dus foto's gaat ik nog proberen via de Ipad anders komen ze van de week nog wel.

Groeten Theo en Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten