woensdag 27 november 2013

Dag twee richting Naples

Vanmorgen al heel vroeg wakker we liepen om vijf uur al rond, maar dan hebben we mooi even tijd voor het blog van de eerste dag, alleen werkt de laptop niet erg mee, dus tik ik hem maar op de Ipad .
Om zeven uur zijn we gaan ontbijten en de koffers in de auto gelegd en is goed rondgekeken zit zelfs een open dak in dat hadden we in het donker niet gezien.

Het regent trouwens in Orlando maar het is wel warm en vochtig.
Kijken of hij bevalt als we richting Naples gaan, we gaan op ons gemak binnendoor over de 17 richting Fort Myers en hij rijdt lekker, onderweg nog even gestopt bij een Walmart die zijn ondertussen alles al klaar aan het zetten voor Black Friday.

Richting het zuiden wordt het overigens steeds warmer en van de regen is niks meer te zien, toen we bij Fort Myers in de buurt kwamen was de temperatuur opgelopen naar 87 graden voor ons denk ik zo'n 27 graden en ook knap vochtig.

Bij ons hotel aangekomen Hyatt Place in Estero waarschuwde ze ons dat het donderdag wel heel koud gaat worden, maar het schijnt maar een dag te zijn.
Het hotel is fantastisch, met een mooie kamer

vlakbij een hele grote winkelcentrum, maar wij zijn vanmiddag richting strand gegaan,

zo prachtig, maar het is een feestweek voor de Amerikanen 't is thanksgiving en men wacht hier massaal op black Friday, dus hebben wij ook voor TGI Friday als restaurant gekozen hier vlakbij het hotel waar we tot schrik van het personeel kozen om lekker buiten te eten. Wat winkelen erna, maar al snel gaat het licht uit bij ons,morgen willen we richting Everglades het is per slot van de rekening lekker vakantie.

1. ziet er mooi uit en 27 graden is best lekker! even afwachten wat het donderdag gaat doen. Misschien winkelen voor een nieuwe laptop als het te koud wordt, en natuurlijk voor een mooi verjaardagskado voor degene van wie je de verjaardag van gaat missen

2. Niet vergeten: In Florida je pilsje héél koud te zetten...ook tijdens een koufrontje!

3. Mooi begin van jullie vakantie hoor! Have Fun!